poniedziałek, 23 grudnia 2019

Świąteczne życzenia od druha Mirka


Czuj, czuj CZUWAJ! 

Druhny, Druhowie i Przyjaciele Związku Harcerstwa Polskiego!

        Bardzo, bardzo Was przepraszam za moją nieobecność na tym Bet, ale i przecież naszym wspólnym, Blogu. To jest naturalna kolejność naszego życia od najczęściej radosnego narodzenia do smutnego dla naszych bliskich odejścia.  Powodem mojej nieobecności z Wami jest mój wiek i związana z nim ściśle słabość  organizmu, który nie ma już siły walczyć. To jeszcze nie jest najgorsza jest stopniowa utrata możliwości fizycznych. Z radością  wchodzę i czytam ten blog no i oczywiście blog naszej turystki aElli.

Moi drodzy Przyjaciele serdecznie, bardzo serdecznie życzę Wam : 

   Wiary, co góry przenosi
Nadziei, co nie gaśnie
Miłości w każdej ilości

       Do tych życzeń dołączam Wam jedną z najpiękniejszych kolęd polskich z końca lat  trzydziestych poprzedniego wieku. Kolęd, którą najczęściej śpiewano w obozie Gross Rosen



Kochani !

Bardzo serdecznie Was pozdrawiam.  Cieszę się bardzo, że dzięki "nowoczesności w domu i w zagrodzie "  zdobyłem sobie takich Przyjaciół jak Wy. 

Czuj, czuj. CZUWAJ !  Mirek

3 komentarze:

  1. Czuj, czuwaj! Druhu Mirku, dla mnie to zaszczyt być w gronie osób, które nazywasz przyjaciółmi. Dzięki "nowoczesności w domu i zagrodzie" mieliśmy możliwość się poznać i od siebie uczyć.
    Przyjmij serdeczne życzenia spokojnych i pogodnych Świąt oraz samych dobrych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Druhu Mirku nie dawaj się słabościom organizmu, tylko wkraczaj w Nowy Rok z "wiarą, co góry przenosi, nadzieją co nigdy nie gaśnie..." Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Klik dobry:)
    Druhu Mirku, bardzo dziekuję za pamięć o mnie. Ja także nie zapominam. W moich myślach byłeś obecny przy świątecznym stole. Pozdrawiam serdecznie i życzę nowych sił na nowy rok.
    Czuwaj!

    OdpowiedzUsuń

Dla błądzących - pomoc przy komentowaniu:

Jeśli nie masz konta w Google wybierz opcję:

- Anonimowy, ale podpisz się pod treścią komentarza, proszę.

- Nazwa/adres URL w okienku Nazwa wpisz swój nick lub imię, a w okienku adres URL wkopiuj adres swojego bloga

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.