sobota, 31 grudnia 2022

Nowy Goździk na Nowy Rok!

Taki gest empatii na trudniejsze dni otrzymałam dziś


 

To nic, że wirtualny. I tak bije z niego ciepło i chęć pocieszenia.

W I E L K I E     D Z I Ę K I !

        A może to znak, że czas na metamorfozę wizerunku? Mają tak celebrytki – mam i ja!

        Życzliwości od przyjaciół wszystkim życzę na ten Nowy Rok.

Ps. 01 Metamorfozy też nie zaszkodzą nikomu:))

Ps. 02 Goździk wyczarowała alElla 

Ps.03  Goździk szczęścia od Lilki


 

 


 

 

30 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku... oby był szczęśliwszy od tego, w którym jeszcze tkwimy aż do północy - do siego roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Uważaj na korki od szampana:))

      Usuń
    2. Żaden korek nie trafił pod kołdrę, więc nic mnie nie gniotło. :)))

      Usuń
    3. Właśnie widzę, że korki omijały Twoją kołdrę bo gaworzysz od świtu:))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Piękny Twój różowy:))
      Dobra całe mnóstwo dla Ciebie!

      Usuń
  4. Klik dobry:)
    No, nie wiem, nie wiem, czy Goście tego bloga zgodzą się na metamorfozę wizerunku. Ja osobiście cenię wszystko, co stabilne, ugruntowane i pokochane, więc głosuję na NIE! Stanowcze NIE, o!
    Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo... Ale ten nowy goździk jest taki futurystyczny! Nie będziemy już ruszać świata z posad ziemi?

      Usuń
  5. A może to także kwestia sentymentalna? Kopiuję tutaj mój wczorajszy komentarz zamieszczony na "starym peerelku" jeszcze przed Twoimi metamorfozowymi rozważaniami.
    W ostatnim dniu starego już roku zaglądam na stary peerelek. Co by bowiem nie mówić o nowym, sentyment pozostaje…
    Z serdecznymi pozdrowieniami i najlepszymi życzeniami na nowy rok dla PEERELKA i Jego AUTORKI kłania się KOMINEK z jego EGZEKUTYWĄ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A goździki czynią cuda, o! Pamiętasz? Kiedyś też pocieszaliśmy się goździkowym ukwiecaniem.
      https://aleblogowanie.wordpress.com/2011/11/14/ukwiecajmy/

      Usuń
    2. Kominek z Egzekutywą jest nierozłączną częścią Peerelka! Jak mur-beton!
      Dziękuję za życzenia oraz trwanie na posterunku:))

      Usuń
  6. A goździki czynią cuda, o! Pamiętasz? Kiedyś też pocieszaliśmy się goździkowym ukwiecaniem.
    opis odsyłacza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, fajnie, że przypomniałaś nasze ukwiecanie! Goździkowa terapia na zbolałe dusze:))

      Usuń
  7. Nie straszyłbym goździka metamorfozami. Jaki on był, wszyscy widzieli, którzy żyli w czasach PRL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Byłam pewna, że Pan Goździkowy wypowie się na ten temat. 😁

      Usuń
    2. Bo Goździk piękny był ... nawet jak trzeba było pokwitować jego odbiór. ;)

      Usuń
    3. Nie zamierzałam metamorfozować historycznej rzeczywistości lecz graficzny znak goździka:))

      Usuń
  8. O taaak! Pan Goździkowy jest tu bardzo istotny bo od poszukiwań goździka wiele się zaczęło. Pamiętacie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem na koncercie noworocznym w Wiedniu. Tu też są goździki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tam byłam. Tyle piękna w jednym miejscu!

      Usuń
  10. Jeżeli przez TV to też tam byłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez TVP 2 - czasem się ta stacja przydaje:)

      Usuń
  11. kwiatuszek koślawy ale w sobie coś magicznego. szczęścia w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj 137! Staje w obronie kwiatuszka: On nie jest koślawy tylko lekko pochylony w geście szacunku:)) Formę ma nowoczesną więc patrzymy w przyszłość!
      Dobrego roku!

      Usuń
  12. Goździk jest całkiem gustowny, jeśli ma być symbolem 2023 roku - nie mam nie przeciwko (Mareczek)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też podoba. Goździk - bo ten 2023 to jeszcze nie wiadomo:)

      Usuń
  13. Połącz proszę "nowoczesność" nadesłanego goździka z tradycyjnością Bet, bo nie jestem pewna, czy zniosę większą metamorfozę. Uwielbiam tu bywać. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywaj, bywaj, Iwono jak najczęściej. Mnie jest bardzo miło Ciebie gościć.
      Goździk nowoczesny pozostanie jako alternatywny do tradycyjnego. Ja też nie czułabym się dobrze po całkowitej metamorfozie. Zostawiam to celebrytom:))

      Usuń

Dla błądzących - pomoc przy komentowaniu:

Jeśli nie masz konta w Google wybierz opcję:

- Anonimowy, ale podpisz się pod treścią komentarza, proszę.

- Nazwa/adres URL w okienku Nazwa wpisz swój nick lub imię, a w okienku adres URL wkopiuj adres swojego bloga

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.