sobota, 3 kwietnia 2021

Świętujemy!

 Spokojnych i zdrowych Świąt dla Wszystkich!


 

12 komentarzy:

  1. Pogodnych, zdrowych, miłych Świąt, Droga Mrówko!
    (nie wiem, czy obecnie wypada życzyć Świąt NEGATYWNYCH?)
    Dużo uśmiechu, słońca i pogody ducha na szlaku Twoich wiosennych wędrówek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, "negatywny" nabrało "pozytywnego" znaczenia:))
      Jestem już certyfikowanym zaszczepieńcem więc Święta będą pozytywne:))
      Pogodnych i radosnych Świąt, Lilko!

      Usuń
    2. Ooooo... Ty szczęściaro! a ja tak fifty-fifty, ale będzie dobrze!

      Usuń
    3. Będzie dobrze:))

      Usuń
  2. Jajeczka brązowe,
    czyli może "cebulowe"?
    Rzeżucha, szczypiorek i roślinki "kamionkowe".
    Babka drożdżowa w lukier ubrana
    w towarzystwie niejednego tulipana.
    Czego więc życzyć takiej Gospodyni,
    która na stole wielkanocne cuda czyni?
    Życzę, by Jej wiara, że "będzie dobrze"
    miała sprawczą moc
    w dzień nie tylko wielkanocny
    ale i w kwietniową noc.
    Zdrowia, spokoju i cieszenia(się)
    z zaszczepienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jak ślicznie! Bardzo dziękuję za urocze życzenia.
      Jajeczka są cebulowe a owies obrodził w kamionce nadzwyczajnie wprost. Chyba będzie urodzajny rok:))
      Pomyślności Iwono:))

      Usuń
  3. I juz po swietach! Bet, bylam pewna, ze pisalam pod tym postem, a tu nic.
    Mam nadzieje, ze swieta byly zdrowe i radosne!
    Pozdrawiam serdecznie
    beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście - już po świętach. Zdrowie było, a radość raczej umiarkowana. Ja już tak mam, że cieszą mnie przygotowania do Świąt a świętowanie o wiele mniej:))
      Odpozdrawiam wiosennie!

      Usuń
    2. Ja jak zwykle za duzo ugotuje. Najpierw jest nie jedz, bo to na swieta, a nastepnego dnia - jedz bo sie zmarnuje.
      B

      Usuń
    3. HI, hi, hi... Też tak mam. Właśnie wyjadam poświąteczne resztki.

      Usuń

Dla błądzących - pomoc przy komentowaniu:

Jeśli nie masz konta w Google wybierz opcję:

- Anonimowy, ale podpisz się pod treścią komentarza, proszę.

- Nazwa/adres URL w okienku Nazwa wpisz swój nick lub imię, a w okienku adres URL wkopiuj adres swojego bloga

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.